[linux] DEBIAN na servru

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Pondělí Říjen 29 12:30:45 CET 2001

On Mon, 29 Oct 2001, phobie wrote:

> [...]

To pozeras asi bugzillu, nato mozes zabudnut, pozri si archiv mailling
listu, tam je toho podstatne viac, bolo dost vela broken rpm. Pokial si
dobre pamatam, tak mali blbo skompilovane moduly pre apache, chybny balik
perl-u. Este jednu vadu krasy to malo, default kernel podporuje dost malu
mnozinu HW, napr. nepodporuju SCSI.
Inak vacsina RH rpm balikov sa pod trustixom nedala korektne spojazdnit,
dependencie su swine a nodep nepovazujem za korektne resienie, lebo po
case sa potom uz nikdo nebude v tom vyznat...

> 23 bugov pocas 4 releasov, z toho 1.01 bol initial takisto 1.1 bol beta
> s cim konkretne bol problem? s akou verziou? dost ma to zaujima.

PSIkappa
psi na atlantis.sk