[linux] amavis + sendmail nevracaju postu

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Pondělí Říjen 29 12:43:43 CET 2001

Zdravim,

Na serveri pouzivam sendmail a amavis (www.amavis.org). Mam problemy pri
nedoruceni mailov:
Ak lokalny user posle mail a nejaky z prijemcov neexistuje alebo nemoze
prijat postu, nedostane o tom povodny autor mailu oznam. Ten oznam sice
pride, ale ostane v mailboxe usera sweep.

Zistil som, ze v subore, v ktorom je ulozeny testovaci mail, je v
hlavicke mailu (okrem ineho) toto:

<81> - znak 0x81

Co by som asi potreboval je, aby mi sendmail pri odchadzajucej poste
neoznacoval usera sweep (ktory vykonava kontrolu virusov a posielanie zo
servera) ako autora mailu (z /var/log/maillog: ctladdr=sweep). Pripadne
aby mi do Return-Path dal nieco rozumne (napr. <povodny_user na domena.sk>).
Neviem, ci by moje napady nieco vyriesili, ale keby aj ano, neviem ako
na to.

Ak ste uz mali niekto podobne problemy, alebo viete, ako by som to mohol
vyriesit, skuste ma nakopnut spravnym smerom.

Diky.

Ico

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.