[linux] DEBIAN na servru

Tomas Hornicek hornicek na globtel.sk
Pondělí Říjen 29 15:21:11 CET 2001

Caffte

preboha ludia zase sa bavime o trojbodkach.....dobre je tu povedane ze
najlepsia ditras je ta ktorej sa najviac rozumies a ktora ti najviac
vyhovuje...ja mam napriklad na server rh,mdk,slack,openbsd a kazda mi
beha stabilne a bez problemov...keby s nou boli problemy alebo by nebola
stabilna tak ju tam nedavam nie?
IMHO je na case ukoncit tento flejm

On Mon, Oct 29, 2001 at 02:59:22PM +0100, Vladimir Sovic wrote:
> Najlepsia distribucia ne servetry je ta, v ktorej sa najlepsie vyznas. Ja
> osobne pouzivam RedHat. Ma jednoduchu spravu a je pomerne stabilny a
> bezbecny. Debian je tiez dobry.
> Nedoporucujem Mandrake. Nemal som ho sice na servery, ale na mojom kompe sa
> spraval dost zle (8.0 aj 8.1)
> S inymi nemam skusenosti.

				Dumber
Poslednu dobu mam pocit ze tento mailing je len o flejmoch

Sure, I'm paranoid! But am I paranoid enough? ;)
Tomas Hornicek
Operation & Maintenance Administration
Globtel a.s., member of the Orange Group
hornicek na globtel.sk