[linux] Power PC - IBM RS/6000

Ladislav Babjak ladislav.babjak na netcentrum.sk
Pondělí Říjen 29 16:32:59 CET 2001

gasparovic na posam.sk wrote:

> PowerMacy.
> Vraj
>
> a co tak DEBIAN, nasli sme nejake 3 ISO na webe binary-powerpc-1 az 3.iso

> aj ja.

Vo firme, co som robil predtym, nam zastupca IBM,
povedal pribeh, kde figurovala, jedna nemenovana firma,
ktora otvarala tieto RS/6000 NOZOM(ano dobre citate :-))))
Ja som to skusil srobovakom a tiez to islo, len som to uz nezamkol.
Tak som si nakoniec zohnal kluc ohnuty plech vyrovnal a zamkol....
Takze dobry srobovak, alebo noz a nerobte to cez zamok, ale
vypacte ten plech smerom dozadu a ono to urcite pojde, ale
za skody nerucim.....

Laco