[linux] Prenos suborov z DOSu do Linuxu

Oskar Stolc stolc na intrak.sk
Pondělí Říjen 29 16:48:08 CET 2001

caute,

predpokladajme situaciu lokalnej siete s jednym linux servrom a
so 100 klientami. Na klientoch bezi od DOSu pocnuc po XP-cka
vsetko mozne, preco uvazujme vzhladom na spatnu kompatibilitu,
ze su to len DOSovske stanice. Kazdy jeden DOS klient generuje
denne zopar ASCII suborov, ktore je potrebne dostat na Linuxa.

Vedeli by ste mi poradit nejake bezpecne riesenie ako to realizovat?

Subory na DOSoch sa generuju v nahodnych cas. intervaloch, su to
plain text subory nesuce dost citlive data, tak ich treba nejak
sifrovat. Subory sa maju na linuxa dostat bez zasahu uzivatela,
t.j. vsetko by malo bezat "davkovo" bez najmensieho naznaku
"interaktivity".

Tak toto by som chcel nejak jednoducho (co sa spravy tyka) a
bezpecne poriesit...

Ma niekto nejake dobre napady, ake VOLNE siritelne riesenie by
som mal pouzit?

Vdaka za napady,

Oskar