[linux] DEBIAN na servru

carcass carcass na gmx.net
Pondělí Říjen 29 23:14:26 CET 2001

phobie(phobie na host.sk)@Mon, Oct 29, 2001 at 09:45:52AM +0100:
> IMHO Slackware na server .... po tom ako si po bugu v engine na
> slackware.com
> ludia prekopali konfiguraciu stroja na ktorom bezi a to ako sa volkerding,
> cantrell, johnson
> a lumens staraju o server nevrha najlepsi tien ani na distribuciu ktoru
> produkuju.

sorry ale na toto musim zareagovat - Slackware kedysi financovala firma
Walnut-Creek, tuto ale odkupila ina firma a ta vyhodila cely slack-team
a prestala podporovat Slackware Linux. Prave kvoli tomu sa
ftp.slackware.com musel presunut na sourceforge, www.slackware.com bezi
z DSL linky (!!!), slack8.0 vysiel 2.jula, isa dali hned k dispozicii
aj ked na vylisovanie CDciek sa muselo este 2 tyzdne cakat.... jednoducho
slack momentalne nieje zastreseny ziadnou firmou, Pat nema prachy aby
vyplatil ludi zo stareho slack-teamu co mu pomahaju.
Slack teraz preziva velmi tazke obdobie a ja len dufam ze ta povestna
lojalita pouzivatelov slackwaru dokaze zachranit jednu z najstarsich
distribucii...

--

			carcass