[linux] Duplicitne pripojenie

Peter Strazovec bubak na frki.fri.utc.sk
Úterý Říjen 30 06:53:07 CET 2001

Ahojte
Mam siet par pocitacov pripojenu cez mikrovlnku na ISP. Niekedy sa stane,
ze ISP vypadne, niekedy je to na pol dna, niekedy na hodinu, niekedy raz
za rok, niekedy 2x za tyzden, sak to poznate (mozno nie).
Chcel by som spravit nasledovnu vec: ked mi vypadne tamto pripojenie ,
vytocit dialup a fungovat aspon tak. Avsak vtedy sa zmeni
routovanie(gateway) a aj pravidla na firewalle. Je na to nejaky tool,
ktopry by dokazal spravovat tieto "profily", alebo bude rozumny
bash-script rozumnym risesnim ?-)
A este jedna vec, klasicke ppp cez modem a stad. telefon sa chystam
nahradit isdnkou. Je v tom nejaky zasadny rozdiel? Len prosim, ak niekto
nieco podobne robil, nasiel nejaky dobry documentation, ak su tam nejake
zadrhle, nech da vediet.
Dik moc
Pete