[linux] Duplicitne pripojenie

Roman Fordinal fordinal na slovanet.sk
Úterý Říjen 30 08:03:50 CET 2001

Tuesday, October 30, 2001, 6:53:07 AM, you wrote:

PS> A este jedna vec, klasicke ppp cez modem a stad. telefon sa chystam
PS> nahradit isdnkou. Je v tom nejaky zasadny rozdiel? Len prosim, ak niekto
PS> nieco podobne robil, nasiel nejaky dobry documentation, ak su tam nejake
PS> zadrhle, nech da vediet.
cez ISDN modem frci pripojenie pod linuxami v pohode. kolega to tu
nakonfiguroval prvy krat v zivote za 2 hodinky. takze ja v tom ziadny
zadrhel nevidim. len obcas ked sa pripoji este stale hlasi ze sa
pripaja. ale to su uz len take male musky :-)

:
:. s pozdravom
:..                      Roman Fordinal
:..                      project manager
:.:
:.: WebCom s.r.o. - Internet Advertising Agency & Design Studio
:.: Stanicna 12, Zohor, Slovakia
:.: Tel: +421.02.65458251, +421.0907.178147
:.: fordinal na slovanet.sk