[linux] VYRIESENE: MKD 8.1 a ctrl-c na konzole

Michal Vadila michal na vadila.sk
Úterý Říjen 30 08:06:51 CET 2001

On Fri, 26 Oct 2001, lubos klokner wrote:

> co som ja zistoval tak to robi len ked mam inu (slovensku) klavesnicu...
> akonahle nahodim defaultnu anglicku tak ctrl-c fici v pohode...

Diky za rady, nenapadlo ma vymenit klavesnicovu mapu. Staci vyhodit
riadok zo slovenskej klavesnicovej mapy kde je definovana ^c a vsetko
funguje v poriadku, tak ako ma. Riadok obsahuje C+ c+ alebo tak nejako,
nemam to tu pri sebe.

Michal Vadila
--
http://www.penguin.cz/~michal