[linux] SNMP + UPS

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Úterý Říjen 30 10:11:56 CET 2001

Caf,
takze da sa to riesit viacerymi sposobmi. Ak chces zvysit bezpecnost snmp,
tak je vhodne si spravit tunnel cez ssh a spravne upravit firewallove
pravidla.
Dalej zalezi akym sposobom to posiela halt cez snmp, ale v principe by sa
dalo zmodifikovat halt na nieco prijatelnejsie, napr:
ak obdrzim set na halt, tak sa vykona napr. shell skript, ktory pocka 2
minuty, ping-ne stroj, ktory posielal set a mal by byt dole ako prvy, ak
neodpovie, tak sa halt-ne.

PSIkappa
psi na atlantis.sk

On Tue, 30 Oct 2001, Ladislav Babjak wrote:

> Zdravim vas,

[snip]