[linux] mysql chyba

Roman Fordinal fordinal na slovanet.sk
Úterý Říjen 30 11:03:59 CET 2001

Tuesday, October 30, 2001, 10:12:10 AM, you wrote:

MT> nainstaloval som mysql areset bezi len mysqld.
MT> spojenie cez mysql monitor fungovalo.
tak si skontroluj verziu PHP a verziu mysql.
spravca nasho serveru tento isty problem mal. totiz
ze mu cez PHP nefungovalo mysql a vyriesil to instalacou
novsieho mysql. ja osobne pouzivam verziu 3.23

nepodarilo sa mi vsak vobec rozbehat php pod apache.
vobec mi nevykonava php skripty ale ukazuje len ich zdrojak.
nevies ako na to? perl som si v pohode nahodil ako skripty na
vykonavanie. v konfiguracii httpd.conf mam standardne nastavenie aj
pre PHP

:
:. s pozdravom
:..                      Roman Fordinal
:..                      project manager
:.:
:.: WebCom s.r.o. - Internet Advertising Agency & Design Studio
:.: Stanicna 12, Zohor, Slovakia
:.: Tel: +421.02.65458251, +421.0907.178147
:.: fordinal na slovanet.sk