[linux] Prenos suborov z DOSu do Linuxu

Oskar Stolc stolc na intrak.sk
Úterý Říjen 30 11:51:40 CET 2001

Caute,

> po zadani "ssh for dos" do google.com som nasiel:
>
> http://sshdos.sourceforge.net/

na scp som myslel tiez, ale vznika tu jeden problem: subory sa maju
z DOSu presuvat neinteraktivne, cize rucne zadavanie hesla neprichadza
do uvahy. RSA-based authentication tiez neprichadza do uvahy, lebo
kludne mozem ist za nejaky DOS, prekopirovat jeho identity.pub a
vydavat sa za neho... :-( ... a dohliadat na udrziavanie 100 identit
na servri... to sa mi vobec nepaci.

Nadviazat spojenie druhym smerom (na linuxe je len klient a na DOSoch
su servre), to by slo, stacilo by, ak by sa na DOS nakopiroval linux-ov
ident.pub a subory by stahoval Linux. Otazka znie: aky ssh server
pre DOS mi odporucate? Existuje vobec nejaky OpenSource? (... idem
kuknut na googe-a ...)

Alebo ma niekto lepsi napad ako riesit tento problem?

Dakujem za napady vopred...

Oskar