[linux] DEBIAN na servru

carcass carcass na gmx.net
Úterý Říjen 30 19:47:12 CET 2001

phobie(phobie na host.sk)@Tue, Oct 30, 2001 at 04:40:08PM +0100:
> Ano mas pravdu su v tazkej situacii ja som len spomenul realitu ked si
> vyberam
> operacny system na server neriadim sa loajalitou.

ale jedine co si slackwaru vytykal bolo ze sa nestaraju o slackware.com:

> IMHO Slackware na server .... po tom ako si po bugu v engine na
> slackware.com
> ludia prekopali konfiguraciu stroja na ktorom bezi a to ako sa
> volkerding,
> cantrell, johnson
> a lumens staraju o server nevrha najlepsi tien ani na distribuciu ktoru
> produkuju.

tagze tu jedinu vec ktoru si slacku vytykal a kvoli ktorej neodporucas
slack na servre som odovodnil (a neni to az take zle - updaty/security fixy
este funguju) tagze zase raz mozme vsetci instalovat slack na servre ;)

odpoved uz pls len sukromne

--

			carcass