[linux] kompilacia glibc

Peter Ivanyi ivanyi na internet.sk
Středa Říjen 31 00:55:41 CET 2001

On Sun, 28 Oct, 2001 at 22:33:46 +0100, Matej Kosik wrote:
> pouzivam RedHat 7.1 a mam takyto problem:
>
> Rad by som prekompiloval glibc, pricom by mala obsahovat
> podporu pre locales. V prilohe uvadzam svoj skript,
> pomocou ktoreho sa mi podarilo glibc prekompilovat bez podpory
> ladenia. [postupoval som podla `Glibc 2 HOWTO']
>
> (???) Neviem ale, ako ho mam modifikovat, aby nova glibc
> obsahovala podporu pre locales

Pokial ide o nejake distribucie zalozene na niektorom
balickovom nastroji, najpohodlnejsia cesta je, pozriet sa,
akym sposobom sa dotycny balik vytvara zo zdrojovych tar balikov,
pripadne zaplat.

Pre distribucie zalozene konkretne na rpm su vsetky pravidla
ulozene v spec subore zdrojoveho balika. Napr. pre balik
nieco*i[3456]86.rpm existuje zdrojovy balik nieco*.src.rpm - staci
vybalit *.spec subor napr. cez rpm2cpio nieco.src.rpm | cpio -iumd \
*spec, a pozriet sa na prislusnu postupnost. Ak nie je mozne najst
konkretny zdrojovy balik u vlastneho distributora, je mozne ho
vacsinou najst niekde inde alebo vychadzat zo starsej verzie.
A mierna modifikacia tohto suboru a zadanie prikazu rpm s volbou
-bb alebo -ba je skutocne dost priamociare.

Povazujem za dost kontraproduktivne trebars ako vlastnik rpm
databazy instalovat balik postupom make install bez dodatocneho
zapisu do tejto databazy, ked vyroba rpm balika je dost intuitivna
a este aj slusne popisana v dokumentacii.

Peter