[linux] rozpravaci modem a eltorito

Bubak the strasidlo bubak na freebsd.fri.utc.sk
Středa Říjen 31 09:33:48 CET 2001

Ahojte. Mam dve otazky, nesuvisia spolu (len tolko, ze su v 1 maile)
1) Je nejako mozne urobit nico take, ze modem po zavolani nan zdvihne (to by som este vedel) a prehra nejaky audio subor? Akoze tomu telefonujucemu...
2) Mate niekto skusenosti s slakovskym eltoritom? Potrebujem cd, z ktoreho by som mohol nabootit linuxa, pri boote nieco nakonfigurovat (siet alebo ppp) a fungovat v linuxe. Alebo ma niektora ina distro nieco lepsie? Alebo si to musim spravit sam ?-(
Dik
Bubak