[linux] [OT?] TB a Ibanking

Ronald Pupala pupala na sse-za.sk
Středa Říjen 31 16:39:54 CET 2001

Ahojte !

----- Original Message -----
From: "lubos klokner" <lubos na klokner.sk>
To: <linux na lists.linux.sk>
Sent: Wednesday, October 31, 2001 12:50 PM
Subject: Re: [linux] [OT?] TB a Ibanking

> aktualna verzia ibankingu tb mi funguje v mozille 0.9.5
> bez problemov a rovnako dobre fungovala aj v mozille 0.9.4
>
> prave to skusam aj z konquerora (kde 2.2.1) a tiez
> bez problemov.
>
> --
> lubos klokner <lubos na klokner.sk>

Prosim skuste zobrazit, aj frameovu stranku i-bankingu pristupnu z
www.vub.sk , pretoze mne konqueror lavy frame nezobrazi, a je na nom
identifikacia a online, a v mozille mi funguje bez problemov, a v konquerore
nie, a neviem ci je chyba vo mne alebo to konqueror naozaj nezvlada(tak to
asi vypada, lebo okrem modlitieb som v konfiguracii skusil asi vsetko).
A bol by som rad, keby ma o dovode niekto uistil.

Dakujem Vam pekne

Rony pupala na sse-za.sk