[linux] [OT?] TB a Ibanking

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Středa Říjen 31 23:04:55 CET 2001

Ahoj,
> Iste, to som si pozrel, ale podporuje aj nechskape 4 a aj nechskape 6, a
> vzhladom k tomu, ze mozilla ma core take ako ns, tak tato aj funguje. A
> kedze tato ma dostupne zdrojove kody, predpokladal som, ze to moze fungovat
> aj v konqueror-e, kedze ten sa moze identifikovat ako mozilla 5.0. Takze je
> tu nieco, co ma implementovane ns 4, ns 6, mozilla 0.9.4 aj 0.9.5 t.j. s ns
> 6 core, a konqueror s core podobnym ako 5.0 tuto vlastnost este nema
> implementovanu.
> Inac na home page konqueroru pisu, ze javascipting v nom podporuje standardy
> [...]

if (parseInt(navigator.appVersion.charAt(0)) >= 4) {
  isNav4 = (navigator.appName == "Netscape") ? true : false;
  isIE4 = (navigator.appName.indexOf("Microsoft") != -1) ? true : false;
  isNav6 = ((navigator.appName == "Netscape") ||
            (navigator.appName == "Mozilla")) &&
(parseInt(navigator.appVersion.charAt(0)) >= 5) ? true : false;
  if (isNav6){isNav4 = false;}
}

toto. Nebude tu nastavene nic, ani isnav ani isie4. Myslim, ze ked das
identifikovanie user-agenta, netyka sa to javascriptu. Nie som si vsak
isty. Kazdopadne tento kod je blbo napisany -> pretoze pre konqueror to
nebude ani isNav4, ani isIE4 ani isNav6. Takze bugreport. (podla
guidlineov w3.org sa nemaju robit stranky zavisle na niektorom
prehliadaci, ale stranky, ktore sa zobrazia, ak prehliadac podporuje
pouzivane standardy -- co konqueror splna).

       Papa,
               Juraj.