[linux] s3 drivere

jaroslav soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Sobota Září 1 10:19:28 CEST 2001

zdravim,
na www.s3graphics.com v sekcii drivers su drivere pre
savage4 a 2000. firma s3 spravila aj linuxacke verzie
(bohuzial je to zalozene na nejakych starych
xwindowoch, asi 3.x.y). mohol by nejaky dobrak,ktory
vlastni vyssie spominane karty odskusat tieto drivere
? ak to ma 3d akceleraciu, tak by to bolo dobre.
rozmyslam nad kupou karty, ktora by mi pod linuxom
behala 3d, na nvidiu nemam chut a v DRI mailing liste
sa vyskytuju staznosti, ze co vsetko nefunguje. mam
pocit, ze DRI beha dobre asi na voodoockach od 3dfx,
ale na ostatne karty boli oznamovane rozne bugy.

jaro

p.s.: je pekne vidiet, ze niektore firmy si vsimli
existenciu linuxu. (btw, s3 tam ponukala aj
savageovsky driver na win3.1 a os/2 :-)

p.s.2: ak viete o lacnej 3d karte pod linux, mozte mi
poradit, ale rad by som kartu, ktora sa este niekde da
kupit v obchode, nie na inzerat.