[linux] KDE 2.2

Ing. Marian Belicka belicka na basl.sk
Pondělí Září 3 12:07:08 CEST 2001

Dňa Pi 31. August 2001 20:44 ste napísali:

> odkedy som upgradol kde2 vo woody, nejdu mi v nom fonty :-)

Mal som podobny problem. VYriesil som ho tak, ze som zmazal subor
~home/.kde/share/config/kdeglobals a nastartoval KDE. Pri starte sa KDE
chovalo ako by som ho spustal prvykrat, preto spustilo sprievodcu nastavenim
vlastnosti. Tohto som ihned odstrelil a vlastnosti som si nastavil pomocou
KControlCenter. Akurat som nenastavoval fonty a temy (pre istotu :-) pretoze
pravdepodobne tie sposobili stratu fontov.
--
Ing. Marian Belicka			belicka na basl.sk