[linux] uff mozno tazke: Xterminal pre windows

Marian Gasparovic marosg na yahoo.com
Úterý Září 4 10:32:57 CEST 2001

Potrebujes X Server. Najlepsie referencie su na Exceed
od firmy Humingbird, ale je najdrahsi :( Dobry je aj
Reflection X, ale tiez nie je zadarmo (mal som 90
dnovu verziu, bezalo to v pohode, dal sa aj
reinstalovat a znovu pouzivat, Exceed bol myslim 60
dnovy a potom som s nim uz nepohol)

=====