[linux] Smart UPS problem

Lubos Vitek vitek na lynxsk.lynx.sk
Úterý Září 4 14:16:03 CEST 2001

Zdravim was,

mam otazku ohladom $subj. Mam totizto takyto problem s UPS pod Linuxom:
Ked simulujem vypadok prudu vytiahnutim kabla, UPSka posle Linuxu event -
UPS on battery, Linux sa po zadanom timeoute shutdowne. Potial je to
vsetko OK. Co ma trapi je, ze UPSka nevypne zasuvky po zadanom timeoute
UpsTurnOffDelay (=180 sec). Namiesto toho sa cela vystavi a az po dojdeni
elektronov z bateriek sa konecne vypne. Ked som skusal tu istu UPSku na
M$ Windozoch, tam to fungovalo, zhodila Windoze a vypla sa po 3 minutach
(+- par minut ;-). Na linuxe sa mi to nepodarilo nasimulovat.

Pouzivam standarny dodavany SW: Powerchute, Debian 2.2 zemiak.

Mate niekto predstavu, preco sa nevypne ? ...

Vdaka za kazdu odpoved.

Lubos.