[linux] uff mozno tazke: Xterminal pre windows

Marian Gasparovic marosg na yahoo.com
Úterý Září 4 14:27:59 CEST 2001

--- Erich Vinclav <vinclav.erich na ives.vs.sk> wrote:
> D?a Ut  4. September 2001 11:53 ste napísali:
> viaceri klienti naraz....

> Hmm.. a ked potrebujem len zobrazit moju obrazovku
> viacerym klientom? Teda
> oni maju zakaz klavesnice aj mysi, budu len sledovat
> co robim (pre vyuku).
> Tiez musi byt spustene viac serverov?

Mozem sa mylit, ale taku moznost som tam nevidel. Ked
mam na win vnc server, som konektnuty a snazi sa
konektnut niekto iny, tak ma to proste zhodi a ide on,
mozno sa da nastavit, aby nezhadzoval ale neverim, ze
by mohli ist viaceri naraz, lebo to je soft na to, aby
sa cez to robilo remote, cize pouzivat aj klavesnicu
aj mys.

=====