[linux] SSL + APACHE

Jarry guru jarry na gmx.net
Úterý Září 4 16:36:01 CEST 2001

Robert Madaj wrote:

> Chcem si spravit apache s podporou SSL,
> po studiu nejakych dokumentov som dosiel, ze
> mod_ssl je lepsia volba, nejake binarky apachu +
> ssl som tiez nasiel ale zrejme by to dnes bol krok
> spet?

Neviem, tymto som si nie moc isty, ale pravda
je, ze apache+mod_ssl je viac rozsireny, ako
apache+ssl, ktory byva vacsinou k dispozicii
aspon o 1 cislo verzie starsi...

> mam tieto baliky, nebudu problemy pri preklade
> ako pisali v niektorych starsich dococh?
> (neviem cecko, takze nedokazem syntax moc opravat
> aby som nezakysol len na trapnych chybach v
> zdrojakoch)
>
> Mam toto vsetko (zrejme aj nieco naviac):
>
> apache_1.3.9+ssl_1.37.tar.gz
> mod_ssl-2.7.1-3.i386.rpm
> mod_ssl-2.6.6-25.i386.rpm
> openssl095a-0.9.5a-9.i386.rpm
> openssl-engine-0.9.6b.tar.gz
> openssl-0.9.5a-14.i386.rpm
> openssl-0.9.6b.tar.gz
> apache_1.3.4rusPL27.8CZ+ssl.tar.gz

Odporucam ti, ak chces mat minimum problemov, radsej
nemiesaj dokopy kadejake stare verzie. Ked si to uz
chces kompilovat, tak zober vzdy najnovsie zdrojaky.
Cize bud:
apache_1.3.19+ssl_1.44.tar.gz (http://www.apache-ssl.org)

alebo:
http://httpd.apache.org/dist/httpd/apache_1.3.20.tar.gz
http://www.modssl.org/source/mod_ssl-2.8.4-1.3.20.tar.gz
http://www.openssl.org/source/openssl-engine-0.9.6b.tar.gz
http://www.openssl.org/source/openssl-0.9.6b.tar.gz

Mozno pokial ide o samotny apache, mohol by si pouzit
aj taku vykopavku ako 1.3.9, ale co sa tyka kryptovania
(ssl/mod-ssl), tak tam zasadne nove verzie!

Jarry

BTW, aky je rozdiel medzi openssl a openssl-engine?
Tusim do 0.9.5 bol len 1 balik a to openssl...