[linux] dial-up

sk2001 na post.sk sk2001 na post.sk
Úterý Září 4 20:27:30 CEST 2001

Ahojte,
mam problem s pristupom na I-net cez Kiwwi.
Mam PC s MDK 8.0,KDE 2.2(KPPP),WWWOFFLE 2.6c a WIN98,IE 5.5, modem 33600 external(38400). Pokial pristupujem s Linuxu tak vacsina stranok o Linuxe(napr.linux.sk), a napr. www.zive.cz(ide cez MS IIS) su nedostupne, pritom napr. altavista.com, zoznam.sk, pcrevue.sk, microsoft.com, nvidia.com su dostupne.
Skusal som Konqueror,Links,Wget aj bez WWWOFFLE. Pokial pristupujem s WIN98 zobrazia sa mi takmer vsetky. V zazname prenosu vytvoreneho pomocou pppd s parametrom record su dostupne stranky citatelne, nedostupne poskodene alebo s nejakou kompresiou. pppdump nespravil dekompresiu. V syslog je nieco ako: BSD,Deflate module registred. Skusal som: \"telnet www.zive.cz 80\" spojenie sa vytvorilo, ale na \"GET / HTTP/1.0\"
som nedostal odpoved, pokial som dal nejaky
iny text tak mi v HTML odpovedalo, ze WWW stranka nie je nakonfigurovana alebo chybny parameter. Neviete kde by mohol byt problem?

Posielate aj Vy e-maily cez http://www.netmail.sk ?