[linux] RAID pre Highpoint HPT 370.

Dezider Góra gora na wittmann.sk
Čtvrtek Září 6 11:29:57 CEST 2001

Zdravim,

prave som nahodou zabludil na stranky high-pointu a takmer mi od uzasu
vypadli oci.
Vyzera to tak, ze mame na svete plnohodnotny RAID (0+1) driver pre
Linux, konkretne su tam uvedene porty pre RH a Suse, plus gui, bi a ak
som dobre pochopil aj uploader biosu. Kedze pred casom tu bola mensia
diskusia na tuto temu, tak si myslim, ze by to mohlo niekoho zaujimat.
Zatial sa hrabem v dokumentacii, lebo na strankach toho vela nie je.

Kedze aj ja mam tento radic ( ale na mb ), bol by som rad, keby sa
nejaky odvazlivec, co to vyskusa potom podelil s dojmami.

tia,
    gore.