[linux] Skript + informacie o suboroch

Pátek Září 7 09:56:35 CEST 2001

On Fri, Sep 07, 2001 at 08:39:43AM +0200, choma na post.sk wrote:
> Ahoj.
caf.

> Potreboval by som nejaky skript (shell, perl) pomocou ktoreho by som mohol:
> 1. otvorit a vylistovat vsetky subory
> 2. zistit cas vzniku, poslednej modifikacie, posledneho pristupu a velkost suborov
> 3. a to vsetko zapisat do noveho suboru.
Pozri si zdrojak viperdb, http://resentment.org/viperdb alebo
http://panorama.sth.ac.at/viperdb, je to v perle.

Cas vzniku pod linuxom neexistuje (alebo zeby to bolo ext2-specific?), ctime
je cas modifikacie inodu AKA "change time", nie "create time" a da sa menit
len priamou editaciou FS. mtime (modification time) a atime (access time) sa
daju menit funkciou utime alebo tak nejak sa vola.

> Druhy problem ktory potrebujem vyriesit je vyhladavanie grafickych suborov, podla hlavicky zistit typ a to vsetko zapisat do noveho suboru.
identify filename (balik ImageMagick pokial sa dobre pamatam)

> Budem rad aj za dobre typy na Inete. Vsetkym vopred dakujem.
> Suri to a nie som dostatocne zdatny :-).
<g>

> Andrej.
S pozdravom,

           Intel: where Quality is job number 0.9998782345!