[linux] dial-up

Juro Variny variny na naex.sk
Neděle Září 9 15:18:08 CEST 2001

Dňa Ut  4. September 2001 20:27 ste napísali:
> Ahojte,
> mam problem s pristupom na I-net cez Kiwwi.
> Mam PC s MDK 8.0,KDE 2.2(KPPP),WWWOFFLE 2.6c a WIN98,IE 5.5, modem 33600
> external(38400). Pokial pristupujem s Linuxu tak vacsina stranok o
> Linuxe(napr.linux.sk), a napr. www.zive.cz(ide cez MS IIS) su nedostupne,
> pritom napr. altavista.com, zoznam.sk, pcrevue.sk, microsoft.com,
> nvidia.com su dostupne. Skusal som Konqueror,Links,Wget aj bez WWWOFFLE.
> Pokial pristupujem s WIN98 zobrazia sa mi takmer vsetky. V zazname prenosu

AFAIK je to chyba wwwoffle. Keby si vyskusal wwwoffle pod WIN98 robilo by ti
to iste. Precitaj si wwwoffle FAQ,"Q 3.1   Why does my browser return an
empty page with WWWOFFLE but not without?" Ako to riesit, nemam tusenie.
Jedine v browseri nastavit, aby nepouzival proxy na tieto stranky. (Ale ak
niekomu linux.sk funguje cez wwwoffle, nech sa ozve!)