[linux] Samba a profily

Stobi pablo na gtinet.sk
Pondělí Září 10 08:26:48 CEST 2001

To je ale pruser, lebo usery si obcas zmazu svoj profil nachadzajuci sa v
ich domovskych adresaroch a potom pri dalsom logovani sa im zase kopiruje zo
servera, co je niekedy aj 90MB :((((((((((, co to spravi so sietou nemusim
hovorit :) , hlavne ked si user mysli, ze mu zamrzla masina, ked sa to
kopiruje na pozadi

Dik