[linux] mail+firewall

Robert Madaj ml.linux.sk na istrobanka.sk
Pondělí Září 10 15:21:34 CEST 2001

PB>         2.1     ak takto, ake mailery pouzit? (listoval som na vebe v dokumentacii
PB> sendmail, exim, smail, postfix - kazdy o sebe tvrdi, ze on je ten
PB> najsamsuperlepsi) ma niekto nieco take v praxi?, ak ano, co doporucuje?

ja som si nainstaloval exim, ocenujem na nom, ze
ma len jeden jediny konfiguracny subor, velmi
zrozumitelny, studoval som qmail, zda sa mi
zlozitejsi.

podla mna, ak chces rychlo spravit stroj s niecim
inym ako sendmail, tak s eximom by si to zvladol
rychlo - podla mna je zdokumentovany dobre,
prikladov je kopec, podpora perlu na filtre apod.

--
s pozdravom
 Robert Madaj, mailto:madaj na istrobanka.sk