[linux] <OT> Cygwin/XFree86/KDE2?

Jarry guru jarry na gmx.net
Pondělí Září 10 17:28:42 CEST 2001

Zdravim!

Mam taku malu otazocku: Nema nahodou niekto z vas skusenosti
so skompilovanim KDE2 pre Cygwin/XFree86? Pripadne hotove
binarky?

Prave som na jednu masinu s WinNT nahodil Cygwin/XFree86
+ KDE1.1.2 a vyzera to fakt bohofsky! Ked nastavim v NT
skryvat taskbar, tak jedine, podla coho sa da spoznat,
ze to nie je linux, je hore ramik okna (nebezi to vo
full-screen mode). Ale zas ked su oba taskbary zobrazene,
vyzera to riadne prastene: Uplne dole taskbar WinNT,
a tesne nad nim taskbar KDE...  :-)

BTW, je to sice riadne zverstvo, znasilnit takto XFree
a KDE aby bezali na WinNT, ale co mam robit, ked nas
systemak (hlava dubova) je odkojeny na MS-DOS a za ziadnu
cenu mi nechce dovolit dat na jeden komp linux a spravit
ho dual-boot. Samozrejme, na komercny X-server zas nie
su peniaze, tak ako ma potom chudak uzivatel robit
na Compaq/Tru64Unix serveri v grafickom rezime, ked
ziaden X-terminal poruke nie je?

Jarry