[linux] Re: linux digest, Vol 1 #605 - 5 msgs

Martin Lacko lacko na host.sk
Neděle Září 9 20:42:43 CEST 2001

> ahoj

> to zavisi od XFree. Slovenska klavesnica sa vyskytuje od XFree 4.1.0. Ak
> mas nizsie XFree, na linux.sk najdes skriptik, ktory slovensku mapu
> nainstaluje (mdk8, malo by fungovat aj inde).

V ziadnom pripade ten skript neskusaj v RedHat7.x mne to pekne zavarilo ;o).
Ja som si zial musel pomoct inym sposobom> stiahol som si balicek xkbsel,
ktory ma spravnu podporu slovenciny.

--

S pozdravom,