[linux] Postfix - stahovanie z viacerych adries

Kocur kocur na nocka.sk
Úterý Září 11 10:08:18 CEST 2001

no.
teraz je tam kombinacia postfix+procmail...

ten server bude v domene xxx-yy.sk
a este potrebujem aby popritom stahoval postu aj z inych uz existujucich
E-Mailov (karol na hotmail dezo na post a pod.)
fetchmail nepoznam...

skuste mi dat neaky web na fetchmail nech si to pozrem....
----- Original Message -----
From: "=?us-ascii:iso-8859-1:iso-8859-2?B?TWFydGluIFW+4Ws=?="
<uzak na ba.telecom.sk>
To: <linux na lists.linux.sk>
Sent: Tuesday, September 11, 2001 9:53 AM
Subject: Re: [linux] Postfix - stahovanie z viacerych adries

> hi,
>
> fetchmail + procmail ...

potom ich rozhodit do schranok uzivatelom..??

mailserver. ten W9x chcem zrusit a potrebujem mailserver na linux ktory by
dokazal stiahnut postu z viacerych adries.. napr. karol na domena1 ( dorucit
user karol ) fero na domena2 jana na domena3 atd... a hodit to do schranky...taq
ako to teraz robi ten W9x srv...