[linux] mail+firewall

Úterý Září 11 14:26:46 CEST 2001

On Tue, Sep 11, 2001 at 02:04:45PM +0200, Jarry guru wrote:
> BTW, kdesi som cital o nebezpecenstve takehoto scanovania:
> Totizto nazov suboru (attachementu) moze byt napriklad aj
> "-j -y -p filename" (myslene ako jeden retazec). Tymto sposobom sa
> da unpakovacu aj scanneru kadeco podstrcit, pretoze to mozu pochopit
> tak, ze -j -y -p su prepinace. Dalej asi ani netreba rozvadzat...
Hej, ale pokial viem, aj formail (100%) aj reformime (nie som si isty ale
myslim ze hej) si sami generuju mena suborov do ktorych zapisuju attachmenty,
okrem toho tu mame switch "--" ktory by gnu getopt mal interpretovat a znamena
koniec switchov, t.j. nasledujuce znaky sa v ziadnom pripade nebudu
interpretovat ako switche.

> Nezavrhujem mta+scanner, chcem len povedat ze to ma svoje + aj -
Jasne, nam to tiez strasne zatazovalo server ale chcem to spravit na silnejsej
masine.

Spravne riesenie je pochopitelne aby uzivatelia neboli taki blbi a neotvarali
...-oviny, ale co uz narobis, vynadas mu a o mesiac je znova zavireny.

> Jarry
S pozdravom,

       They called their place of existence the "Universe", not the
                      "Great Programmer/Universe".