[linux] Grabovanie filmov z TV karty

Středa Září 12 16:30:49 CEST 2001

On Wed, Sep 12, 2001 at 11:42:17AM +0200, Jan Nemsak wrote:
> Cafte
Caf. Prosimta neposielaj mejly ako odpovede ktore s temou nesuvisia.

> Mate niekto skusenosti z nahravanim filmov z TV karty?
Len teoreticke :-)

> Mohli by ste mi poradit, co na to pouzivate pod linuxom?
> aky soft,
vcr je podla mna rozumne.

> codec
jednoznacne nejaky divx klon. opendivx je najviac performatne, ffmpeg je
najviac open-source (GPL).

> a podobne? Najradsej by som mal vystupny format divx,
Mozno nebude stacit CPU, zavisi od velkosti videa a bitrate.

> pripadne mpeg2,
To by nemal byt problem realtime ani vo vacsej kvalite, a potom to cez
mpeg2divx skonverti to divx.

> procesor mam 750 duron,
To by malo byt ok, ja mam D650.

> na disku mozem spravit cca 10-15 GB.
To by malo stacit.

Tipujem ze karta je podporovana a ma v4l interfejs?

> Zdravi Jano
S pozdravom,

      ...and that is how we know the Earth to be banana-shaped.