[linux] presmerovanie paralelneho portu cez TCP/IP

Ernest Beinrohr oernii na oernii.sk
Čtvrtek Září 13 09:31:36 CEST 2001

Je mozne nejako transparentne previest signal co vstupuje na paralelny
port jedneho linuxu cez TCP/ip na paralelny port druheho ?

Cafte, jeden clovek ma uctovnictvo s fiskalnym modulom, co ma vystup
priamo na tlaciaren. Spravil som mu vzdialeny pristup cez dva linuxove
routre a leased line. Problem je v tom fiskalnom module. Kedze sa
program vykonava na 'vzdialenom' pocitaci musi tam byt aj ten modul. Tym
ale aj traciarnicka blockov.

--
Ernest Beinrohr, OERNii
eAdmin @ AxonPro.sk, http://www.AxonPro.sk