[linux] pop3

Adino adino na ibl.sk
Pátek Září 14 09:57:32 CEST 2001

> je nejaka moznost pouzit pre pop3 nejake meniace sa heslo? Mam na mysli
> nieco meniace sa napr. s casom. Samozrejme nejde pouzit system
> vyzva-odpoved. Ide mi o aspon nejake zabezpecenie pop3 v pripade, ze
> nejde pouzit zabezpecene pripojenie (napr. pripad wap mailu).

> Alebo si to musim dorobit do zdrojakov nejakeho mta sam?
Isteho casu som upravoval gnupop3d na autentifikaciu z externeho fajlu takze
takisto cas by nemal byt problem. Islo o to aby useri mali na pop a na shell
rozdielne accounty. Ked xces poslem ti zdrojaky, ale to budes mat rychlejsie
spravene aj sam.
Adino
--
/* Andrej Hosna - http://people.ibl.sk/adino - +421 903 852 696  */