[linux] pop3

Jarry guru jarry na gmx.net
Pátek Září 14 10:16:53 CEST 2001

Marek Podmaka wrote:

> je nejaka moznost pouzit pre pop3 nejake meniace sa heslo? Mam na mysli
> nieco meniace sa napr. s casom. Samozrejme nejde pouzit system
> vyzva-odpoved. Ide mi o aspon nejake zabezpecenie pop3 v pripade, ze
> nejde pouzit zabezpecene pripojenie (napr. pripad wap mailu).
> Alebo si to musim dorobit do zdrojakov nejakeho mta sam?

Myslim si, ze pop3 by sa z toho mohol aj vynechat. Otazka
je ako zabezpecit, aby sa to heslo s casom menilo.
Asi by stacilo spustit na bg s nohup daky skript, ktory
by periodicky v zadanom case menil uzivatelovi heslo.
Akurat sa mi to zda trosku nebezpecne. Vlastne uzivatel
si to moze spravit pre seba aj sam, ak ma shell...

Adino wrote:

> Isteho casu som upravoval gnupop3d na autentifikaciu z externeho
> fajlu takze takisto cas by nemal byt problem. Islo o to aby useri
> mali na pop a na shell rozdielne accounty. Ked xces poslem ti
> zdrojaky, ale to budes mat rychlejsie spravene aj sam.

Mozes ich potom poslat aj mne, nieco take by sa mi tiez hodilo.
Moji pop3-useri si menia heslo cez web a vobec sa mi nepaci, ze
sa takto upravuje /etc/shadow. Radsej by som tiez mal na
pop3 iny password-file...

Jarry