[linux] presmerovanie paralelneho portu cez TCP/IP

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Sobota Září 15 13:21:37 CEST 2001

Zdravim,
vsetko je mozne, ale takyto program pravdepodobne este asi nikto
nespiskal... alebo sa mi ho zatial nepodarilo objavit...
Budes si to musiet napisat sam, odporucam sa inspirovat ser2net
(http://ser2net.sourceforge.net/) co je presmerovanie serioveho portu cez
siet a ak pouzijes nejaku kniznicu na pracu s paralelnym portom (liblp,
k74, ...) tak by to zas nemal byt az tak velky problem.

PSIkappa
psi na atlantis.sk