[linux] KDE 2.2 a SK klavesnica

Jozef Chocholacek Jozef.Chocholacek na qbizm.com
Pondělí Září 17 10:24:53 CEST 2001

     Zdravim, ludkovia!

   Mam taky problem, nainstaloval som Rh7.1cz a donho KDE2.2, no a
nefunguje mi v nom SK klavesnica. V archive som nasiel jedno mozne
riesenie, ALE: ja potrebujem moznost prepinat medzi TROMI klavesnicami -
US, CZ a SK (zo signatury pochopite preco). Takze dotycne riesenie asi
pre mna nezaberie, pretoze IMHO v tomto pripade musim pouzit KDE spravu
klavesnice.

   Poradi mi niekto? Diky,

J.Ch.
--
Ing. Jozef Chocholacek                  Qbizm Technologies, Inc.
Chief Project Analyst                   ... the art of internet.