[linux] pop3

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.sk
Pondělí Září 17 12:12:49 CEST 2001

-> > preco nejde "samozrejme" pouzit system vyzva-odpoved? jednorazove hesla
->
-> napr. preto, ze nemas ako tu vyzvu "zistit". V pop3 protokole na to proste
-> nie je miesto - a keby aj bolo, tak to nepodporuju klienti. Existuje pop3
-> cez ssl a potom APOP, ale vacsina klientov to nepodporuje (myslim
-> hlavne webmaily a wap - pre ktore to planujem vyuzivat)
->
-> Ja som skor myslel to urobit tak, aby to vzdy akceptovalo ine heslo s tym,
-> ze ja by som vedel, ako sa to heslo meni. napr. tajne1heslo0, kde 10 by
-> bol akt. datum (toto bol samozrejme len velmi jednoduchy priklad)

nejak mi tu chyba tvoja predchadzajuca posta. Ty nemas sancu menit klienta a
chces pouzit stale ine heslo? to chces aby si zakaznik generoval to heslo
kartickou?

 Chernobyl was an Windows 95 beta test site.