[linux] pop3

Marek Podmaka mp20667 na decef.elf.stuba.sk
Pondělí Září 17 12:27:05 CEST 2001

On Mon, 17 Sep 2001, Matus fantomas Uhlar wrote:

> nejak mi tu chyba tvoja predchadzajuca posta. Ty nemas sancu menit klienta a
> chces pouzit stale ine heslo? to chces aby si zakaznik generoval to heslo
> kartickou?
to nie je pre klienta (ti to heslo aj tak na nic ine pouzit nemozu a uz ma
donutili povolit pop3 zvonku), ale pre mna. Vacsinou si postu citam cez
ssh, ale niekedy to proste nejde a pouzit normalne heslo nechcem (s ktorym
by sa niekto mohol dostat do systemu)... Takze s "generovanim" hesla na
mojej strane problem nebude.

   bYE, Marki