[linux] Firewall - part2

bubak bubak na frki.fri.utc.sk
Pondělí Září 17 14:49:41 CEST 2001

Ja si tiez myslim, ze pre par ludi, siet s jednou IP a par kompami to
moze byt v pohode na 1 stroji.

p.s. :

Popytam sa aj ja, ked us sa diskutuje ;-)
Mam 1 IP a na stroji DNS, mail. Budu 4 az 8 IP (neviem naco). Ako to
bude potom fungovat? Ide mi o vztah vonok-fw-dns, z vonku sa pojde na
dns, aby sa zistilo, kam dalej (www,mail) a na fw bude nastavene, aby
dotazy na dns mohli ist dnu? A posta (dajme tomu, ze www a mail bude 3ti
stroj). Na dns bude nastavene, ze mail.ja_sam.sk je 3.ti stroj a na fw
bude nastavene, ze spojenie na 3.ti stroj port smtp je povolene?
Zatim dik.
Pekny den
pete