RE Re: [linux] Firewall - part2

Kocur kocur na nocka.sk
Pondělí Září 17 15:00:32 CEST 2001

no...
ak tam bude iba mail na primanie z vonku a MTA taq staci povoleny smtp..
ak tam bude chcet byt mail aj na pozeranie mailou cez POP3  cez inet taq tam
povol aj POP3 port
a ak tam bude aj WWW taq povol aj 80-ku...

caf..

> Popytam sa aj ja, ked us sa diskutuje ;-)
> Mam 1 IP a na stroji DNS, mail. Budu 4 az 8 IP (neviem naco). Ako to
> bude potom fungovat? Ide mi o vztah vonok-fw-dns, z vonku sa pojde na
> dns, aby sa zistilo, kam dalej (www,mail) a na fw bude nastavene, aby
> dotazy na dns mohli ist dnu? A posta (dajme tomu, ze www a mail bude 3ti
> stroj). Na dns bude nastavene, ze mail.ja_sam.sk je 3.ti stroj a na fw
> bude nastavene, ze spojenie na 3.ti stroj port smtp je povolene?
> Zatim dik.

---
Odchádzajúca správa neobsahuje vírusy.
Skontrolované antivírusovým systémom AVG (http://www.grisoft.cz).
Verzia: 6.0.280 / Vírusová databáza: 147 - dátum vydania: 9/11/01