[linux] sblive efekty pod linuxom

carcass carcass na gmx.net
Pondělí Září 17 11:39:57 CEST 2001

Bena, Daniel(Daniel.Bena na dm-drogeriemarkt.sk)@Thu, Sep 13, 2001 at 08:32:58AM +0200:
> Hi!
>
> http://opensource.creative.com
> Pri jadre >= 2.4.9 staci stiahnut emu-tools.
> V kazdom pripade ale odporucam aktualny snapshot.
> Ukazka pouzitia skompilovanych DSP programov je v emu-script.
>
> Dano

pouzivam 2.2.19 s alsou - vyskusal som emu10k1-20010916.tar.gz,
kompilacia aj modprobe prebehli bez problemov, ale mpg123 vypise
"Ouch ... error while writing audio data: : Illegal seek"
play vyhodi len "sox: Error writing data to file"
pritom /dev/dsp a rovnako aj ostatne char 14 devices existuju a mam k
nim rw pristup.
as10k1 (assembler pre emu10k1) bol portovany pre alsu, ale na loadnutie
binarneho dsp kodu potrebujem emu-dspmgr a ten zatial alsu nepodporuje...

--

			carcass