[linux] problem so startom....

Otik otik na nextra.sk
Úterý Září 18 05:24:27 CEST 2001

Zdravim....

Nainstaloval som si pred nedavnom Red Hat linux 6
takze som v tomto OS zaciatocnik.....
snazil som sa rozbehat xfree86
ale nemal som spravny balik pre moju grafiku...
tak som si ho stiahol 4.1.
a nainstaloval....
pri instalacii sa ma vypytoval ci chcem instalovat rozne fonty
napr. speedo alebo 100dpi fonty... dal som vsetkym ze ano....
ked som neskor restartol pocitac
tak pri nabiehani linuxu sa zastavil pri loadingu x font servra a uz sa viac nepohol..
ked bootujem z diskety je to rovnake..
ak pouzijem rescue tak sa niekde v strede zacykluje a stale vypisuje I/O error sector2 bla.bla...
je mi jasne ze je naprt disketa ale neviem ako sa dostat do linuxu....

je nejaka moznost obist pri bootovani font server?
a v com je asi chyba?

 Otik