[linux] ATI XPert 2000

Pondělí Září 17 23:40:18 CEST 2001

On Mon, Sep 17, 2001 at 05:53:01PM +0200, Toth Adrian wrote:
> Hi,
hi

> chcel by som vediet ci mam sancu v $SUBJ spominanu kartu rozbehat pod
> Linuxom - myslim tym ci existuje driver;
Okej takze je to ATI r128 chip ktory mam tiez a pridaval som do drajvru nejake
ficury takze viem ze to funguje. Driver zvlada HW podporu OpenGL (3d, hry),
XVideo (filmy) aj XAA (akcelerovane scrollovanie a tak). Na plynule prehravanie
filmov odporucam moj pec na busmasterovane transfery
(http://www.geocrawler.com/lists/3/SourceForge/680/125/6536416/), alebo pockaj
kym sa dostane do oficialneho drajvru. Standartny drajver je v oficialnych
ixoch, trocha lepsi v gatose (www.linuxvideo.org/gatos).

> resp. kde by som mohol najst zoznam zariadeni (hlavne graf. kariet)
> podporovanych pod Linuxom.
ja to riesim tak, ze ked chcem kupovat hardware tak to hodim do google,
graficke karty pozriem www.xfree86.org a v pripade nejasnosti sa spytam
predavaca, tuna vo Viedni su dost linux-friendly, napr pre 3mi tyzdnami som
kupoval bezkablovu klavesnicu+mys a predavac mi sam hovoril "Odporucam radsej
logitech lebo je znacka a ked to budes chciet pouzivat pod linuxom tak mas
vacsiu sancu ze to pojde", ale aby som sa poistil, spytal som sa este ze keby
mi to neslo ze ci to mozem z tohto dovodu vratit, a on ze hej. A fungovalo to
hned a v pohode, a dokonca som rozchodil aj nejake specialnu buttony co tam
su.

Takze pri najhorsom to mozes vyzriesit v predajni. Vacsinou pomoze google a
keby sa inac nedalo, napis do listu a niekto odpovie.

> TIA
> adrian toth
S pozdravom,

     The three Rs of Microsoft support: Retry, Reboot, Reinstall.