[linux] fm801 + radio + linux

Středa Září 19 01:41:10 CEST 2001

Dňa 18. sep 2001 o 21:23, miro napísal(a):

>   existuje nejaky driver pre rozchodenie radia na karte MediaForte
>   Theatre X-Treme 5.1 (prip. Quad-Xtreme (FM801) pre linux?
>   S Philips TEA5757H :)

medzi podporovanymi kartami alsa-projektu takato karta figuruje:
http://www.alsa-project.org/~goemon/
driver funguje spolahlivo, sam ho pouzivam.

co sa tyka radia, to bude tazssie, nepodarilo sa, a nepocul som ze by sa
to niekomu kedy podarilo..

--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk