[linux] Rozposielanie posty

Robert Madaj madaj na istrobanka.sk
Středa Září 19 08:53:19 CEST 2001

Dobry den p. Boris,

ja mam exim ale mozno je to obdobne:

v /etc/aliases

skupina.odbriaditelia:  :include:/home/_skupiny/skupina.odbriaditelia

pricom v subore skupina.odbriaditelia

mam cosi taketo:

riaditel1
riaditel2
riaditel3

Otazka je v tom ako taketo zoznamy udrzovat
pojazdne
tam by si uz asi nasadil x.500 s pristupom cez
ldap

alebo ak by si si robil skupiny v linuxe
tak scriptom groupovat uzivatelov...

ja si robim iba jednu velku skupinu
a to vsetci - zratam proste uzivatelov na serveri.

Vas mail z Wednesday, September 19, 2001 o 6:44:36 AM:

--
s pozdravom
 Robert Madaj, mailto:madaj na istrobanka.sk