[linux] sblive efekty pod linuxom

Bena, Daniel Daniel.Bena na dm-drogeriemarkt.sk
Středa Září 19 09:02:28 CEST 2001

> pouzivam 2.2.19 s alsou - vyskusal som emu10k1-20010916.tar.gz,
> kompilacia aj modprobe prebehli bez problemov, ale mpg123 vypise
> "Ouch ... error while writing audio data: : Illegal seek"
> play vyhodi len "sox: Error writing data to file"
> pritom /dev/dsp a rovnako aj ostatne char 14 devices existuju a mam k
> nim rw pristup.

Bol pred nedavnom nejaky problem v driveri so zvukom pod kernelom 2.2, ale
by uz malo byt od 7.9 fixnute. Napada mi iba, ci sa mpg123 nesnazi pouzivat
alsa
zariadenie na prehravanie.
Ked sa to tuto nepodari uspokojivo vyriesit, bude najlepsie napisat
do mailing listu: emu10k1-devel na opensource.creative.com

Dano