[linux] postfix a kontrola prichadzajucej posty

Ladislav Babjak ladislav.babjak na netcentrum.sk
Středa Září 19 09:25:54 CEST 2001

Vasko Miroslav wrote:

> ahojte,
>
> ak je tato otazka FAQ, staci odpovedat "RTFM" ;)
>
> mam skriptik, ktory kontroluje maily podla pripony a podozrive
> vyhadzuje. nie je to antivir, ale je prekvapivo ucinny
>
> chcem ho napasovat do postfixu
>
> jedine, co ma napada, je hodit vsetkym do home adresara nemazatelny (pre
> nich) link na systemovy .forward, ktory to prekontroluje, ale je to dost
> tazkopadne
>
> da sa to spravit v postfixe globalne?
>
> dik, miro

No ak by si sa rozhodol pre procmail, tak nepotrebujes ani ten script,
on vie take, ze ak priloha ma taku a taku koncovku tak zahod mail a
posle
rootovi o tom report, ze co zahodil....
Takisto vie premonovat prilohy, aby sa to hned ludom neotvorilo,
myslim take pride priloha pokus.xls, tak to premenuje na
pokus.DEF34937423_xls
a teda si to ten clovek musi premenovat a az potom otvorit, cize je to
na jeho uvazeni
ci si ten subor vyziadal....

Laco.